Tiedote Sikavan ja Nasevan uusien järjestelmien käyttöönotosta

03.06.2015

Sikavan ja Nasevan nykyiset järjestelmät suljetaan kokonaan 10.8.2015, ja uudet järjestelmät avautuvat 17.8.2015.

Tarkista ajoissa ennen vanhan järjestelmän sulkemista Sikavan ja/tai Nasevan vasemmasta palkista kohdasta ”Omat yhteystiedot”, että sähköpostiosoitteesi on ajan tasalla.

Uuteen järjestelmään pääset kirjautumaan vanhalla käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla sinut ohjataan automaattisesti vaihtamaan vanha salasanasi salalauseeksi. Jos unohdat salalauseesi, voit tilata järjestelmästä uuden. Järjestelmä lähettää uuden salalauseesi vain siihen sähköpostiosoitteeseen, joka on tallennettu Sikavaan/Nasevaan.

Ennen vuotta 2011 Sikavaan ja 2012 Nasevaan tallennetuista tilakäynneistä näytetään järjestelmäuudistuksen jälkeen vain tekijä ja päivämäärä.  Halutessasi voit tallentaa ko. tilakäyntien tiedot pdf-tiedostoina omalle koneellesi ennen järjestelmän vaihtumista.

Eri käyttäjäryhmille tullaan järjestämään uuden järjestelmän käyttökoulutusta. Seuraa siis ilmoittelua Sikavan ja Nasevan uutisissa, jos haluat osallistua käyttökoulutukseen.